Sunday, August 9, 2015

Besday Nur Athirah Zahraa Setahun



 17. Julai 2015 genap setahun anak bongsu saye, kebetulan hari tu, hari raye puasa yang pertama. Selepas beberape hari baru nak sambut besday zahraa, kek yang sedap tu mama long zahraa yang buat. kalau korang nak tempah kek macam tu, boleh kontek saye.

Meraikan besday cara ringkas, maklum jela kami antara orang-orang tak dapat beraya dikampung dek kerana tuntutan kerja. Dah banyak tahun macam tu rase dah terbiasa pulak. Anak isteri pun ada beraye kat sini jadi takda la rase sunyi sangat.




Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...