Wednesday, March 14, 2012

Esok Festival Belon Udara Panas Bermula.

Gambo nie diamik mase festival Belon udara panas yg pertama pd tahun 2009.

Esok 15hb Mac 2012 bertempat disekitar kawasan Presint 2, Putrajaya Berlangsung Festival Belon Udara Panas Putrajaya 2012. Tahun nie dah masuk kali yang ke-4 telah diadakan. Ingat esok pagi nak amik gambo belon tapi esok saye keja plak. Tak jadi masalah... biasanya belon udara tu akan mendarat dekat dengan area cyberjaya. Tapi untuk tahun nie tarikhnyer rase macam tak kena je, sume orang tau yang sekarang nie tengah musim hujan. kalau aritu tak hujan sekali pun jalan area putrajaya tu mesti akan berbecak.

Ape pun kisahnyer esok kalau ade belon udara jatuh kat area cyberjaya mesti saye kejar. Dari laman web yang saye lawat tadi da beberapa belon baru yang turut serta macam belon berbentuk kek, pondok telefon dan kotak mancis.

Sape yang berkelapangan esok leh la turun ke presint 2 sampai 18hb Mac 2012. Sesak tu konfem la, jangan sampai terpijak dah ler.
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...