Wednesday, October 5, 2011

A r n a b . S u l o n g . S a y e . M a t i


Semalam anak arnab sulong saye dah pun mati, sedih rasenyer lepas hampir seminggu saye bela akhirnye mati jugak. Semalam lebih kurang jam 1.15pagi isteri saye call kate baby arnab tu dah tercungap2 macam sakit teruk, tu pun jadi lepas saye bawak baby arnab tu jumpa dengan ibunyer untuk menyusu badan tapi agak kecewa sebab ibunyer dah takda susu.

Tak sempat saye nak tengok baby arnab tu membesar bagai johan. huhu....
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...