Tuesday, April 5, 2011

s a n t a i . B a g a n . l a l a n g




Hari ahad baru2 nie saye bersame keluarga keluar berkelah di Pantai Bagan Lalang. Tempatnyer agak menarik, jarak perjalanan dari putrajaya cume dalam mase 40minit lebih kurang.



Mase saye ke sana air laut tengah surut, jadi nak merasa mandi laut tu kena bersusah payah dulu, jarak dari tepi pantai nak ke gigi air agak jauh, kena berpanas + berpeluh + berjemur baru sampai.



Pusing punyer pusing, nie antara gambar yang sempat saye shoot pade ari tu. Gambar ketam, ranting kayu, rumah api, tiang2 macam2 lagi la. Cuaca pun tak berape nak bagus sebab aku tengok berkabus je.







Balik je dari situ, baru saye terase kulit terbakor. Habis rentung....huhu. Macam mane pun saye puas hati sebab percubaan pertama saye untuk bermakro agak menjadi. Makro ke nie? entah la...kepada yang otai tolong nilaikan untuk saye, saye nie budak baru belajo.
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...