Monday, March 14, 2011

5 Posisi Terbaik untuk Dapatkan Cepat Hamil ( 18+ )




Mendapatkan kehamilan mungkin termudah segala sesuatu, bagaimanapun, beberapa pasangan melakukannya sukar untuk hamil kerana beberapa alasan, termasuk jumlah sperma lemah atau tidak cukup.

Dalam beberapa kes, seperti ketika alam memerlukan dorongan, sedikit dorongan dari anda dan pasangan anda boleh pergi jauh dalam mendapatkan hamil. Ketika datang ke kedudukan terbaik untuk hamil, Peraturan umumnya adalah bahawa sperma laki-laki harus disetor sebagai berhampiran dengan leher rahim wanita mungkin.

Ini ada hubungannya dengan masa hidup dari telur perempuan dan sperma laki-laki. Sekali telur dilepaskan dari indung telur - panggung juga dikenal sebagai ovulasi - itu mulai jalurnya ke tuba tabung ke rahim. Sebuah telur dikeluarkan biasanya bertahan hanya 24 jam, sedangkan sperma dapat berlangsung dari tiga hingga lima hari di tubuh wanita. Dengan demikian, telur perlu sebagai berhampiran dengan telur mungkin sehingga mereka dapat bertemu dan bergabung sebelum telur mati.

Walaupun tidak banyak orang akan bersetuju bahawa posisi seksual ada hubungannya dengan kehamilan, kesimpulan logik ialah bahawa hal itu masuk akal untuk menganggap kedudukan yang boleh membantu sperma bertemu dengan telur di dalam waktu sesingkat mungkin.

Hal ini terutama berlaku ketika bagi pasangan yang mempunyai masalah atau kesulitan hamil. Setelah mengatakan ini, "kedudukan terbaik untuk bisa hamil" hujung pertama adalah untuk mengelakkan kedudukan yang paling mengekspos leher rahim untuk sperma laki-laki, dan yang umumnya menentang graviti seperti seks sambil berdiri, duduk, atau dengan posisi wanita di atas. Ketika cuba untuk hamil, yang terbaik adalah menghadkan jumlah sperma yang mengalir keluar dari faraj.

pinggul wanita itu juga harus diposisikan sedemikian rupa sehingga sperma dikeluarkan disimpan di dalam, memberikan masa yang cukup untuk berenang sampai ke leher rahim perempuan.

Pertimbangkan kedudukan berikut ini sebagai gantinya:

1. Posisi misionaris. Atau lelaki-di-atas dikatakan kedudukan yang terbaik untuk mendapatkan hamil. Hal ini kerana kedudukan tertentu membolehkan anda kemungkinan penetrasi terdalam, sehingga memungkinkan bagi sperma untuk mendapatkan diendapkan terdekat

2. Angkat pinggul. Mengangkat pinggul, yang boleh dilakukan dengan meletakkan bantal di belakangnya, juga dapat membantu kerana ini memperlihatkan leher rahim perempuan sebagai air mani sebanyak jantan dapat melepaskan.

3. Doggy-style. Posisi rear-entry mana orang memasuki wanita dari belakang juga merupakan kedudukan yang disyorkan. Dalam posisi ini, sperma juga disetorkan paling dekat dengan leher rahim, sehingga membantu meningkatkan kemungkinan persenyawaan.

4. Side-by-side. Anda juga boleh cuba melakukan hubungan sambil berbaring berdampingan. Kedudukan ini juga menyebabkan sebahagian paparan dari leher rahim untuk sperma laki-laki.

5. Orgasme. Akhirnya, saat ini tidak ada hubungannya dengan posisi seksual, ada juga kajian yang menunjukkan pentingnya orgasme wanita dalam hamil. Menurut kajian, orgasme wanita menyebabkan kontraksi yang dapat mendorong sperma sampai ke leher rahim. Pelajaran: bersenang-senang ketika cuba untuk hamil.
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...